Kürşat Juan -

  görünümler 21,127,909

Kürşat Juan

KürşatJuan , BabbaMedia etiketiyle yayınlanan "Alayına" isimli tekli çalışması TRpost ve tüm dijital platformlarda sizinle.

Merhabalar ben Kürşat Juan , Bugün kimsenin konuşamadığı rahatlıkla dile dökemediği TikTok hakkında ne kadar görüş varsa hepsini önünüze dökmeye geldim! Ben bir şarkıcı değilim ve böyle bir şey iddia etmiyorum.
Rap sanatına yıllarını veren bütün büyüklerime saygılar...

Bugün bütün olaylara karşı

Söz Müzik : Koray Albayrak , Emre Nili
Düzenleme : Oğulcan Nihat
Director : Sadık Hazırcı
Dop : Yusufcan Güneş
Color : Gun-S Media
Edit : Sadık Hazırcı
Focus : Deniz Güneş
Dit : Barlas Veysi Aslan
Styling : Sedef Güneş
Styling ast. : Tuğçe Ayla
Mix Mastering : Buğra Kunt
Menajerlik : Arslantaş Creative

Şarkıya desteğini esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim.

Sözleri ;
Kürşat zirveye yakın baya
Tahtlarınız hazır mı yıkılmaya
Çok gerekli sizlere akıl baya
Gerek yok kasıntı takılmaya.

Yap kavgayı ol şöhret ( Buse )
Yap primini ol şöhret ( ... )
Değiştir manita ol şöhret ( ... )
Değişti artık yok böyle.

Aklıma takıldı bu önemli jaweed
Kameraman mısın fenomen mi ?
Aklıma takıldı bu önemli ece
Jambon mu yoksa menemen mi ?

İkizler dikizler
Biz yaparız ikizlerde izler
Artık zirvelerde bizde
Herkes sıkılmıştı sizden.

Dedim boş koy alayına alayına
Canım çok zor alışıyor bu duruma
Dedim boş koy alayına alayına
Ulan berke başlatma lan olayına.

Bitti hepsinin pili bitti
Bomba patlıyor dinamitli
Çakma barbieler yeni bitti
Naber lan spagetti ( Naber ? )

Kalitem piyasanın üzerinde
Pumalar her zaman üzerimde
Satarsan dostunu bir şekilde
Olur tüm gözler üzerinde ( Yaren )

Tekrar tekrar bizi yorma
Cellat mellat geziyorlar
Yaptığın her şeyi biliyorlar
Cerencim masum kızı oyna.

Gözünüz var tahtımızda
Ama hiç yok şansınızda
Konuş konuş dur hakkımızda
Yeni oluşum karşınızda.

Dedim boş koy alayına alayına
Canım çok zor alışıyor bu duruma
Dedim boş koy alayına alayına
Ulan berke başlatma lan olayına.

Merve bella bella dinle dinle döndü başım
Bura Juan Gang Ümraniye köşe başı.

YORUMLAR
Kürşat Juan
Kürşat Juan 5 aylar önce
Türkiye Trendleri Bekle Bizi :) Güzel yorumlarınızı bekliyorum
Eli Eliyev Eli
Eli Eliyev Eli 29 gün önce
Sen cellatla düşmanmısın lan gerizekalı
Şerife Kızıl
Şerife Kızıl 2 aylar önce
🐺
Spring Day
Spring Day 2 aylar önce
Hâlâ bekliyoz
ابو دنياكتاب
ابو دنياكتاب 2 aylar önce
$ shfdgjfs Rjsjkfdkjdshjf. Jfxghhdhzgh. Jffvbvdxhdgjgati
Zilan Aytemur
Zilan Aytemur 3 aylar önce
Şarkı harika her gün dinliyorum ve vize oyu begendim
Ozlem Dundar
Ozlem Dundar 2 saatler önce
Abi berke juana niye diss attin
LadBoys YT
LadBoys YT 2 saatler önce
Mükemmelll :D
Blackpink in your area
Blackpink in your area 3 saatler önce
Olm niye heryerde mum var? KWLWLDOFOQKLQLRKDKWKEKDKKD
Edanur Toper
Edanur Toper 3 saatler önce
Oha şarkı da tüm tiktokırlara laf sokmuş büyük cesaret
Yağmurun_Dünyası💜
Yağmurun_Dünyası💜 4 saatler önce
Şimdi yaziyo olabilirim ama şarkıda cellat mellat gezi yollar de di bide cerenle ilgili bisi dedi aha cemcel🌼😈 ve cekü
Təbriz Sadıqov
Təbriz Sadıqov 5 saatler önce
#keşfet
Cevher Kasap
Cevher Kasap 5 saatler önce
ceren dedi ooo ceküü
Özlem Ay
Özlem Ay 5 saatler önce
Şarkıya düştümmmm
mehmet İçen
mehmet İçen 5 saatler önce
Juan Kürşat
Selinay Yılmaz
Selinay Yılmaz 6 saatler önce
5 ay oldu hala dinliyorummm
prensesler_dunyasi
prensesler_dunyasi 6 saatler önce
Burda ne kadar isimler var. Kursat,Buse,Cellat,Ceren,Merve🤣 Bir tek cemrenin adi yok🤣😘🤗
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo 3 saatler önce
daha önce cemoş ehliyet sınavını geçememiş 01:00 da da onu belli etmiş
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo 3 saatler önce
Oha da klipte laf atmış
Papatya🌼
Papatya🌼 6 saatler önce
Coook guzel sarki.Agzina yakisiyor.❤🐺
Gulcahan Abdulova
Gulcahan Abdulova 7 saatler önce
Naber lan spagetli 🤣
Fatma Melike Güven
Fatma Melike Güven 7 saatler önce
Hala sıkılmadan dinliyorum çok iyi gaza geliyorum :)
meral defne
meral defne 9 saatler önce
Juanların şarkılarına ve videolarına bayılıyorum
Burak Yıldız
Burak Yıldız 9 saatler önce
Dış sesim:Hiç beğenmedim iç sesim:ama ben cemcelciyim ama beğendim çok güzel olmuş🤗
Burak Yıldız
Burak Yıldız 9 saatler önce
Sanki orda "Berke boş yapma"gibi birşey duydum
semihle her zaman oyun
semihle her zaman oyun 9 saatler önce
🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺🐺 Al takşunu 👑 abi
helin üge
helin üge 10 saatler önce
şarkı evsane
mami roblox54
mami roblox54 10 saatler önce
şarkı çok güzel
Fatma Duman
Fatma Duman 10 saatler önce
Muq
Pınar Özgül
Pınar Özgül 10 saatler önce
Mükemmel şarkı bence
Davud Qurbanoff
Davud Qurbanoff 10 saatler önce
Mükkkk laaannnğğ
Hüsne Yücel
Hüsne Yücel 10 saatler önce
Cerencim masum kızı oyna çok güzel olmuş abi seni çok sevıyorum😁☺
Yağmur Aslan
Yağmur Aslan 11 saatler önce
Abi seni çok seviyorum çok sempatik bi insansın şarkı söylemek sana çok yakışıyor
Fidan Akin
Fidan Akin 11 saatler önce
Cemre mi Ceren mi
Fidan Akin
Fidan Akin 11 saatler önce
Ceren mi
Ekin YETKİN
Ekin YETKİN 11 saatler önce
🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤗🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo 3 saatler önce
Bir berke atasözü derki *BİZİM OLAYIMIZ BU HERKES BİZDEN* bu arada bu şerkıya kusuluyosa sen onun kusmuğu bile olmassın
Emre Akbaba
Emre Akbaba 11 saatler önce
Abi seni çok seviyorum kjfc🐺💜
Denizin Melekleri
Denizin Melekleri 12 saatler önce
Bir Kürşat atasözü der ki "Cerencim masum kızı oyna"
mislina defne
mislina defne 12 saatler önce
Uzun makarna Berke Juan Ece mumay Buse Ceren Cellat İkizler Cemre Merve Yaren Memet Juanlar abi bayaa herkese gönderme yaptı
Cemcel🌊🌼
Cemcel🌊🌼 12 saatler önce
Tiktokun en güzel diss şarkısı👑
İKRA ÖYKÜ ÇELİK
İKRA ÖYKÜ ÇELİK 12 saatler önce
Bu şarkıyı dinleyince enerjim yükseliyor
İKRA ÖYKÜ ÇELİK
İKRA ÖYKÜ ÇELİK 12 saatler önce
Bu şarkı çok güzel Kürşat abi 🥰😍
Emir Gürateş
Emir Gürateş 12 saatler önce
Kürşat abi banada kalp koy lütfen
Emir Gürateş
Emir Gürateş 12 saatler önce
Kürşat zirveye akıl beyan Tahterimiz
BLİNK CUTEX
BLİNK CUTEX 13 saatler önce
Alayına şarkısını ilk diyen ben 2 aydır dinlemeye başladım
sinem sakar
sinem sakar 13 saatler önce
hahahhajkfhkadjhffgvb harika olmuş
Nafiz Kaçar
Nafiz Kaçar 13 saatler önce
2021 den selammmm🥰💞🙋‍♀️
Zeynep çalar
Zeynep çalar 13 saatler önce
Havalı şarkı olmuş
🇯🇴eda🇦🇿 nur🇹🇷
🇯🇴eda🇦🇿 nur🇹🇷 14 saatler önce
Tam unutmuşken biri beğenirse gelir dinlerim
Rade Muradova
Rade Muradova 14 saatler önce
Şarkıya şok oldum...
AYŞE YÜZER
AYŞE YÜZER 14 saatler önce
çok güzel olmuşşş
Kövsər Mirzəzadə
Kövsər Mirzəzadə 14 saatler önce
Cerencim masum kızı oyna😂😂😂
Dursun Çiftci
Dursun Çiftci 14 saatler önce
Çokkkk güzel olmuş kükü🐺🐺🐺🐺🐺🐺🌵🌵🌵🌵🌵🌵🌹🌹🌹🌹🌹🌹🦁🦁🦁🦁🦁🦁🦁
Xeyale Xelilova
Xeyale Xelilova 14 saatler önce
Muhteşem🧡
Hiki
Hiki 14 saatler önce
Sonunda TikTokerlerden Adam Gibi Muzik Cikaran Oldu
Emir Yıldıztaş
Emir Yıldıztaş 15 saatler önce
Abi berke ile ayni Izlenmeyi nasil aldin ?
Minatozaki Sana.
Minatozaki Sana. 15 saatler önce
"Cellat mellat geziyorlar"
Minatozaki Sana.
Minatozaki Sana. 15 saatler önce
"Yaptiğin her şeyi biliyorlar Cerencim masum kizi oyna"
KurtumxYalçınkaya
KurtumxYalçınkaya 16 saatler önce
"Kürşat zirveye yakın baya" değil Kürşat tamda zirvede 🐺👑
ÖDCSFC KIZI🌊🌼
ÖDCSFC KIZI🌊🌼 15 saatler önce
Evetttt
Cevher Ata
Cevher Ata 17 saatler önce
''KAMERAN MISIN YOKSA FENOMEN Mİ?'' KÜRŞAT JUAN👑
Asya Atak
Asya Atak 18 saatler önce
Abi CeKü varmı? ):
Ilknur Sarli
Ilknur Sarli 18 saatler önce
Olur pumalar üzerimdeee🤣🤣
doruK_bs
doruK_bs 20 saatler önce
Ben çok beğendim
Sinan Paker
Sinan Paker Gün önce
Bne jellat 2
sehriyar rustemov
sehriyar rustemov Gün önce
arkadaşlar bi benmi fark ettim? Ceren'cim dedi😍😍😍
hazal kzlgdk
hazal kzlgdk Gün önce
Üffff mühteşem yaaa helal olsun
Hayrunnisa Tayran✔
Hayrunnisa Tayran✔ Gün önce
2:02 bella bela çocuk delirdi🤣🤣🤣🤣🤣
ARMY💜BTS
ARMY💜BTS Gün önce
Yaptığın her şeyi biliyorlar cerencim masum kızı oyna 👌
Minatozaki Sana.
Minatozaki Sana. 15 saatler önce
Aynen müq diss Bence en iyi dissler "Cellat mellat geziyorlar" "Yaptiğin her şeyi biliyorlar cerencim masum kizi oyna" "Merve bella bella dinleye dinleye döndü başim"
Harun Kurt
Harun Kurt Gün önce
Cerencimi dedi benmi yaniş anladim🤨🤔
Bahar Derdiyok
Bahar Derdiyok Gün önce
1:07 işte herkesin aradığı o kısımm😌😏🆒😎
gülbahçesi
gülbahçesi Gün önce
Bu ünlülər varya tanidiklarina kalp atiyo bize neden atmiyor amma ben hepsine kalp atıyorum hatri qalmasın diyo 😔😏😎🤑🤓 amma şarkı super muq olmuş
Edit sayfası istek edit yapılır😊
Edit sayfası istek edit yapılır😊 Gün önce
Hala dinliyorum ❣ ve niye sıkılıyım yani
Asel Katfar
Asel Katfar Gün önce
TİK TOK TÜRKİYENİN EN İYİ DİSS ŞARKISI #ALAYINA
betül türk
betül türk Gün önce
2021 İZLEYENLER +1 LİKE
Hatice Karaman
Hatice Karaman Gün önce
Kürşat herkese fena diss atmış valla
Rumeysa Karaahmetli
Rumeysa Karaahmetli Gün önce
5 ay olmuş hala dinleyen varmı💟💞🤗
Deniz Mürsəlova
Deniz Mürsəlova Gün önce
Şarkı baya iyi müq.👌🏻💥❤️
Elite Ali-_-
Elite Ali-_- Gün önce
abi efsane olmuş tebrikler
MURAD HD
MURAD HD Gün önce
Alayına 21mln♥️
012 BASS ,,,
012 BASS ,,, Gün önce
Masum kızı cemre oynuyo ceren diyil😑
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo 3 saatler önce
@Döndü Cörüt jisso değil jisoo ve evet benimkide jisoo
Döndü Cörüt
Döndü Cörüt 4 saatler önce
@Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo ilk defa tiktok seven bir BLİNK ağağa bu arada biansın kim(böylemi yazılıyo)benim jisso
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo 13 saatler önce
Ahahahahah tatlı jojuk bugün de güldürdün bizi
Şəbnəm Həsənova
Şəbnəm Həsənova Gün önce
Kürşat zirveye yakın BAYA deyilde ....Kürşat zirvede .... Artıq zirveler bizde ... 🖤
kilip ve foto🌵🌼
kilip ve foto🌵🌼 Gün önce
Yakiyosun oratlı
Fatma Çolak
Fatma Çolak Gün önce
Gereksiz insan fenomen olunca hemen şarkı çıkarıyorum
STAR Queen⭐
STAR Queen⭐ Gün önce
Meraketme küküm zirveleri görücez😎
Cemoşun Kaktüsü
Cemoşun Kaktüsü Gün önce
Arkadaşlar yorumlarda yazmislar buseye diss atmiş kacinci saniye duyamadim lutfen soylermisiniz ????
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo 8 saatler önce
@Cemoşun Kaktüsü ne demek
Cemoşun Kaktüsü
Cemoşun Kaktüsü 9 saatler önce
@Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo teşekkürler )
Cemoşun Kaktüsü
Cemoşun Kaktüsü 9 saatler önce
@Aleyda Ibryam çok sağol
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo
Blinkøfbaby{Asla büyümiyicek olan} #WeLoveYouJisoo 13 saatler önce
@Aleyda Ibryam Yap kavgayı ol şöhret diyo sonra (buse) yankıyla geliyo
Aleyda Ibryam
Aleyda Ibryam Gün önce
0:20 galiba burası cünkü buse diyo anlamadım bende
Poyraz Alp KUMULGA
Poyraz Alp KUMULGA Gün önce
abi seni çok seviyom diss te harika
Dream League Soccer KAFASI
Dream League Soccer KAFASI Gün önce
#Alayına 21MN
Aysun Almaoğlu
Aysun Almaoğlu Gün önce
Kürşatın:Alayı Berkenin: Olayı Cemrenin: Dileği Mervenin:Bellası Elanurun:Belası Busenin:alfası Ecenin:Karpuzu
Panda
Panda Gün önce
ALAYINA
Hale Can
Hale Can Gün önce
Oha ceren ve cellat dedi
gökhan dadaş
gökhan dadaş Gün önce
"Satarsan Dostunu Olur Tüm Gözler Üzerinde" Aynen öyle. Abi kafama esti dedim bir gideyim ALAYINA dinliyim ama gerçekten çok iyi şarkı abi ellerine sağlık .
Ahsen Nur Özel
Ahsen Nur Özel Gün önce
Çok güzel şarkı lan
Tusem Çetin
Tusem Çetin Gün önce
Mük şarkı
Yahya Çiçek
Yahya Çiçek Gün önce
Naber Lan 🍝
Hiranur
Hiranur Gün önce
𝐶𝑒𝑟𝑒𝑛'𝑐𝑖𝑚 𝑚𝑎𝑠𝑢𝑚 𝑘𝚤𝑧𝚤 𝑜𝑦𝑛𝑎~𝐾𝑢̈𝑟𝑠̧𝑎𝑡 𝐽𝑢𝑎𝑛
Sila Ozcakal
Sila Ozcakal Gün önce
Kürșat abi seviliyorsun
Sila Ozcakal
Sila Ozcakal Gün önce
Ve burda kürșat abi uzun makarnayla yani özgürle dalga geçiyor
\\Latte\\
\\Latte\\ Gün önce
"Cerencim masum kızı oyna" 😉
Metehan Aydoğan
Metehan Aydoğan Gün önce
Bune amq
Sila Ozcakal
Sila Ozcakal Gün önce
Ooooo kürșat abi kendini ele verdin ve cemre ablayi fark edenler. cellat mellat geziyorlar bu bir cemre abla: cerençim masum kızı oynanar buda iki kürșat abi
sadiq cebiyev
sadiq cebiyev Gün önce
supersin abi
Deniz Çanlı
Deniz Çanlı Gün önce
Burda cellat ve cemreye dis atıyo🐺
Eli Elimirzeyev
Eli Elimirzeyev Gün önce
Kükü yine yapmis yapacagini
Eli Elimirzeyev
Eli Elimirzeyev Gün önce
Afərin ölüm sana
Revan Seyidov
Revan Seyidov Gün önce
O kadar yorum arasında bunu gören kişi İnşallah istediğin dilediyin her şey gerçek olur.
Mero - Olabilir | O Ses Türkiye Rap | EXXEN
3:09
O Ses Türkiye
görünümler 3 Mn
Canbay & Wolker Ft. Sertan - Yangınlar (Official Video)
2:48
Canbay \u0026 Wolker
görünümler 56 Mn
Ada Masalı feat Buray - Çift Gökkuşağı
2:20
Ada Masalı
görünümler 352 B
Aşkın Tarifi 2. Bölüm Tanıtımı
1:04
Aşkın Tarifi
görünümler 459 B
Yarim
2:53
Hasibe - Topic
görünümler 7 Mn
Heijan feat. Muti - YOKUŞ
2:53
Heijan Official
görünümler 47 Mn
Raim & Artur & Adil - Симпа (OFFICIAL VIDEO)
2:43
Kardeşlerim 17. Bölüm
2:25:44
KARDEŞLERİM
görünümler 255 B
Enes Batur - Dolunay (Official Video)
3:02
Enes Batur
görünümler 146 Mn
İbrahim Tatlıses - Gelmesin ( Fatih Yılmaz Remix ) #TikTok
2:26
Ada Masalı feat Buray - Çift Gökkuşağı
2:20
Ada Masalı
görünümler 352 B
Aşkın Tarifi 2. Bölüm Tanıtımı
1:04
Aşkın Tarifi
görünümler 459 B
Müge Anlı ile Tatlı Sert 11 Haziran 2021 Cuma
2:11:29
Müge Anlı ile Tatlı Sert
görünümler 586 B
İlk karşılaşma... - Sen Çal Kapımı 40. Bölüm
7:28
Sen Çal Kapımı
görünümler 1,5 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 198. Bölüm
1:55:22
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 4,2 Mn
Çiftçilerimizin Umudu: Lay’s 🥔
0:16
Lay's Türkiye
görünümler 200 B
Battlefield 2042 Official Reveal Trailer (ft. 2WEI)
5:00